Všeobecná pravidla a systém

SOUBOJ A ŽIVOTY

NÁPŘAHY
Každý zásah musí mít dostatečný nápřah, zásah typu kvrdlání nebo hrabající pes ( často viděno při souboji s drápy ) nemusí zasažený uznat a to dokonce ani jeden úder.


BOJ BEZE ZBRANĚ
Lze provádět i boj beze zbraně. Potřebujete na to však potřebné chrániče (zájemcům organizátoři pošlou příslušné návody) a měkčení na ruce nebo drápy.
Drápy a měkčenou částí chráničů můžete vykrývat útoky zbraní.


ZBRANĚ A KOMBINACE
Jednoruční zbraň do 100 cm
Obouruční zbraň do 130 cm
Štít do 90 cm ( vyžaduje schopnost ) je schopný vykrývat nosiče a zásahy s efektem.
Nosiče ( měkčené vrhací koule ) při zásahu automaticky udělují poškození.
Drápy do 60 cm ( Nelze vám je vzít, jsou vaší přirozenou zbraní )

Zbraně musí být měkčené a před hrou schválené organizátory. 


ZÁSAHOVÁ PLOCHA
Počítáme dlouhou zásahovou plochu tzn. ruce od zápěstí a nohy od kotníků.

Zakázané zásahové plochy = Hlava, krk a rozkrok, zásahy do těchto míst jsou neplatné. Urození jsou zkrátka příliš tvrdohlaví a odolní na to, aby byli na těchto místech zranění.


ZRANĚNÍ A ŠATRH/KRIPL
Každý urozený začíná s 3 životy.
Jakmile vám klesnou životy na 0, začíná pro vás šatrh.

Šatrh a životy se počítají zvlášť. Pokud máte 3 životy a dostanete zásah za 4 životy do těla tak neupadáte do agonie, ale složí vás až příští úder.

ŠATRH.
Pokud dostanete zásah do končetiny, stává se nepoužitelnou.
Pokud dostanete zásah do těla, upadáte do agonie.


LÉČENÍ ZRANĚNÍ ( 5 minut v klidu )
Délka léčení = stejná délka jako agonie tzn. 5 minut mimo boj v klidovém stavu (meditace, odpočinek atp. )
Některé schopnosti zkracují agonii a tím i léčení.


SMRT A AGONIE

AGONIE ( Trvá 5 minut )
Stav, kdy jste bez životů a dostanete zásah do trupu nebo dostanete zásah do trupu s efektem Kripl. 
Z vašich zranění jste bezmocní, můžete se pouze plazit a volat o pomoc. Své okolí plně vnímáte, v tomto stavu můžete být doraženi. Trvá 5 minut.

NOSIČE
Určité schopnosti jako třeba oheň vám dovolují používat nosiče jako zbraň nebo si je můžete zvolit jako svoji základní zbraň v registraci při tvorbě postavy.
Nosiče jsou měkčené koule nebo jejich obdoba, která slouží k přenášení efektů házením. 

DORAŽENÍ 
Ve stavu agonie vás může někdo dorazit, musí být znatelné s nějakým tím proslovem( teď zemřeš Dejve potomku Černoboga! ), poté se dostáváte do stavu mrtvý.

MRTVÝ ( Trvá do konce probíhající hodiny )
xxx 


NEKROMANCIE A MRTVÝ! 
Ve stavu mrtvý na vás platí hlavně schopnosti nekromancie, kterými vás někdo může ovládat, posílit nebo oslabit.

KONEČNÁ SMRT

Mocní urození jako vy většinou neumírají.... všimli jste si toho slova většinou ?
Ve hře nastanou situace, kdy vaše tělo ani duše nejsou schopné pokračovat (což upřímně vyžaduje značnou dávku kreativity)
Např. pokud vás někdo zavře a spoutá v Tartaru a nechá na věčnost vaši duši trhat různými démony, tak se pravděpodobně jedná o konečnou smrt.


SCHOPNOSTI

LEGENDA (Maximální legenda je 7, které ale nemusíte dosáhnout)
Legenda určuje úroveň vaší postavy.
Legenda se navyšuje většinou po úspěšně dokončeném úkolu, nebo jiné epické akci.
Legenda určuje, kolik schopností se jste schopni naučit a kolik máte energie.


ENERGIE
Slouží k sesílání schopností.
Každou scénu začínáte s plnou energií.
Máte tolik bodů energie, kolik máte legendy.


OSUD
Speciální palivo pro schopnosti, tvorbu božských předmětů, které se neobnovuje, ale můžete ho během hry nalézt nebo získat od vypravěče. Nejčastěji bod osudu lze získat nejčastěji během COOL TIME ( viz. pravidla níže. )
Osud ve hře symbolizují černé žetony, které nelze předávat a patří pouze tomu, kdo jej první uchopil.


UČENÍ SCHOPNOSTÍ
Učení se schopností probíhá skrze vašeho nebeského byrokrata. Každý byrokrat má u sebe razítko a kartu vaší postavy. Jakmile získáte k dané schopnosti razítko, tak jste se ji naučili a vaše síla je zapsaná v osudu.

Učení schopností je kaskádovité. Tzn. že pokud chcete umět schopnost odolnosti Berserkr OO tak musíte nejprve umět Berserkr O

Schopnosti máte přístupné dle vašeho božského rodiče plus síla, obratnost, odolnost, mysl, osobnost. 


SESÍLÁNÍ SCHOPNOSTÍ
Použití schopnosti stojí 1 bod energie případně osudu. ( Vyjímku tvoří pasivní schopnosti )
Seslání schopnosti doprovází heslo nebo použíjte popis toho co se děje. Někdy je potřeba splnit pro seslání i nějakou podmínku např. vyřknout zaklínadlo.


EFEKTY A HESLA

ČÍSLO U EFEKTU A ZRANĚNÍ
Pokud je u efektu hlášeno číslo myslí se tím zranění. Efekty bez čísla nezpůsobují zranění. 
Např. * Spoutání! * Nezpůsobí zranění, ale pouze spoutání.
Např. * Spoutání za dva!* Způsobí dva body zranění a spoutání.



KRIPL
Zásah s tímto heslem neubírá životy, ale působí jako šatrh tzn.
Zásah do končetiny zneschopní končetinu
Zásah do těla způsobí agonii

MAGICKÁ HESLA
(Schopnosti na ukázání se počítají jako zásah do trupu)
HOŘÍŠ! - Hoříte po dobu 10ti sekund a snažíte se uhasit. Ať už dusáním svého rukávu nebo válením po zemi. Pokud tak neučiníte, upadáte do agonie. Můžete samozřejmě běhat hořící po okolí. Na hořícího nelze útočit! Pokud je na něj zaútočeno tak útočník začne hořet taky!
ODHOZENÍ - Jste odhozeni 10 metrů a povaleni na zem.
FREEZE - Nejste schopni se jakkoli pohybovat po dobu 10ti sekund, neplatí na vás však schopnosti a útoky
SPOUTÁNÍ - Nemůžete hýbat nohama neboť vás drží a drtí zemina po dobu 10ti sekund.
STŘESTE SE! - Jste zastrašeni a nechcete se k útočníkovi přiblížit, dokud drží zdroj světla, svatý symbol nebo amulet k tomu určený.
OSLEPENÍ! - Jste oslepeni na dobu 10ti sekund. Zavřete nebo zakryjte si oči.


NEKROMANCIE
Pozn. Pokud se potkají dvě nekromancie na jednom nebožákovy tak první vyhrává. Nekromancie trvá jednu scénu.

  • Sesláno na doražené tělo, zvedne tělo jako mrtvý stín a ovládne ho.

  • Sesláno na nemrtvý/mrtvý cíl, cíl ovládne.

  • Probíhá porovnání síly mysli. Síla mysli nekromanta musí být silnější než síla mysli ovládaného cíle.


STĚNA
Stěna přes kterou nelze útočit ani střílet.
Pokud se skrze ní snaží někdo dostat, trvá mu to 10 sekund. Na procházejícího lze útočit a čarovat.
Stěna trvá do té doby dokud je udržovaná sesilatelem.

ŠTRONZO
Zastaví herní čas a všichni zmrznou dokud sesilatel nezahlásí START.

NEVIDITELNOST
Značí se rukou na hlavě

ZMĚNA PODOBY
Značí nasazená škraboška. Zeptejte se co vidíte.

EMOCE
Jedná se o ovlivnění emocí cíle. Sesilatel popíše efekt. Nejedná se dominanci a nenutí tím postavu cokoli dělat, jsou to pouze emoční nutkání.

Pokud, ale urozený někoho očaruje jako, že je jeho přítel, tak by se k němu cíl měl takto chovat.

OVLÁDNUTÍ ( Legenda vs Legenda )
Pozn. Pokud se potkají dvě ovládnutí na jednom nebožákovy tak první seslané ovládnutí vyhrává. Ovládnutí trvá většinou po jednu scénu.
Sesilatel a ovládnutý porovnají svou legendu.
Ve výhodě je útočník tzn. pokud nastane remíza, sesilatel vyhrál a cíl je ovládnutý.
Sesilatel mu potom sdělí na jak dlouho je ovládaný a co musí a nemusí dělat.

RP EFEKTY

Některé efekty mají i hlubší Role Play dopady, stejně tak jako učení schopností a provádění určitých činností.
Čím více se učíte schopností určitého stromu tím je vyšší hodnocení vašeho stromu.
Např. Pokud umím tři schopnosti ze stromu síly tak moje síla jsou 3 což může hrát roli např. při vyrážení dveří atp.

COOL TIME 
* A co to vlastně bude ten cool time ? *
* Něco jako bullet time, ale je to cool. * 

Cool time je situace, kdy ve hře začne hrát epická hudba od repráků vašeho vypravěče, to je ta pravá chvíle tvářit se cool, dělat velké proslovy a monology směrem k nepříteli. Možnost zde dělat epické a hrdinské kousky a také jsou to chvíle kdy vám záporák třeba vysvětlí své plány. 

Pokud se někdo v dané chvíli snaží být cool a mít cool monolog je v pořádku ho nechat tento monolog domluvit, nemusíte se bát, že by CP v dané chvíli vám naběhli do zad a překazily vám vysvětlovaní vašeho božského poslání. 

Aby hudba byla po chuti každého panteonu tak si panteon tvoří playlist společně se svým vypravěčem. 

Kromě možnosti získat během COOL TIME bonusy za to jak, jste moc cool tak zde můžete získat právě i onen vysněný bod osudu (viz. pravidla schopností OSUD )


KARTIČKY
Ve hře se mohou vyskytovat lokace a věci se zvláštními efekty, řiďte se průvodkou.

RVAČKA ( Síla vs síla ) Síla=Kdo má více bodíků v darech síly
Začíná se heslem RVAČKA a zahlášením síly.
Systém, kdy se dva soupeři poperou mezi sebou, odehrají spolu scénu a ten, kdo má vyšší sílu, vyhrál.
Ten, kdo prohrál, skončí v agonii.
Pokud je výsledkem remíza, skončí v agonii oba účastníci.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky